Måndag.

Nej nej, vi lever ännu! Ingen av oss har bloggat på ett tag och jag kan inte riktigt komma på en ursäkt till det, förutom att vi var på en resa under några nätter under lovet där vi också firade nyår. Vi besökte Riga :)... Hotellet vi bodde på hette Dodo Hotel och det är något jag rekomenderar om ni ska dit. Det var väldigt mysigt och inte så dyrt heller! Nyår blev lyckat men ganska stökigt till en början. Vi hade bestämt oss för att äta på en lite finare restaurang på nyårsafton och vi såg fram emot det men såklart var det fullt över allt och det slutade med att vi åt vår nyårsmiddag på en hamburgerestaurang (haha). Efter det stog vi på en bro och kollade på fyverkerier och drog senare vidare til en klubb. Så att fira nyår utomlands är något jag iaf gärna gör om nästa år. Jag vet inte vad ni hade för er på nyår men förhoppningsvis så hade ni det bra. Det är skönt att lägga ett år bakom sig och jag ser fram emot 2009.
Jag lägger upp nåra bilder från resan, bland annat några från Rigas zoo som vi var på sista dagen, det var riktigt kul haha!
         

Så, där var nåra bilder men det kommer komma mer sen från resan i ett annat inlägg!

Puss puss, hoppas ni håller era nyårslöften.
//Carro

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har väl inte missat min nya blogg? =)



http://jenniesplace.blogg.se



VÄLKOMMEN IN!



2009-01-18 @ 13:46:12
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0