Dagen Efter...

Jaaa då var julafton över:P När som helt kommer kusinerna, vi brukar alltid ´fira en liten extra julafton dagen efter..
Men jag hoppas att alla hade en underbar jul:) Jag hade bara önskat mig pengar i julklapp så jag fick lite bidrag till Riga-resan och en super bra ny plattång och sen fick jag lite till saker i från föräldrarna . Av storebror fick jag ett jätte fint silver kors halsband, jag hade redan ett men det jag fick av han var lite större satt nu har jag det istället. Av Adam så fick jag ett sånt där paket med kylie Minogue-Sexy darling  perfym och body lotion den luktar verkligen hur gott som helst.
I natt sov jag även med mitt nya täcke jag fick igår, så fick jag också en sån där lapp man har över ögonen när man sover typ en ögonbindel eftersom att ena katten som tuggar i sig allting bet sönder den förra=/  men den som jag fick igår var ändå finare så får väl tacka lilla Musse:P katten alltså..
Neej nu ska jag spraya på mig lite av Kylie perfymen innan dom kommer;)
Puss Puss Puss Puss och hundra till
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

Häjjjs!

Fin blogg.



KRAM!

/ www.mramin.blogg.se







2009-01-04 @ 14:30:15
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida ( http://babbidesign.blogg.se ) Välkommen!

2009-01-04 @ 14:40:04
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0