Hallå!:)

Hej allihopa! Kom precis hem, har vart och ätit med Sandra! Det blev grillbiff, beaniessås och pommes:) Kan aldrig sitta fel. Ganska stor måltid men vi beställde ändå pizza efteråt:D Blir ni suktade? Jag trodde väl det!                    Imorgon så ska Sandra opereras och jag hoppas det går bra..Men jag tror att allt  kommer att gå bra, kommer kännas lite konstigt att hon inte kommer kunna prata så mycket på ett tag, jag som är så van vid att höra henne babbla på:)<3
Idag kom det snö och det får mig att tänka på att det "snart" är nyår men då är jag inte i Sverige. Ska bli kul att fira nyår utomlands för första gången!

Imorgon har jag ledigt från skolan men det blir ändå plugg. Håller på med ett projektarbete om misshandel. Misshandel och gatuvåld och all den där skiten är så onödigt. Kan det bara sluta? Vissa människor slår varandra av de mest patetiska anledningar. Såg på en tvshow för ett tag sen att en ung kille i USA hade skjutit ner en annan kille till döds för att den här killen som han sköt hade "kollat konstigt" på honom på någon fest. Och så går han och skjuter honom? Är det bara jag som tycker det är helt sjukt!?

Någon som har något tips föresten på vad vi kan få med i projektarbetet? Vad som än rör misshandel och liknande är bra tips, det ska nämligen va en uppsats på 40-50 sidor. Jo det ger en ju lite ångest... Alla tips uppskattas!

Ha det bra så länge sötungar!
// Carro 

Kommentarer
Postat av: bella

sv; toppen av isberget är att hon har skaffat barn nu. HAHA såg på en update;D

2008-11-19 @ 22:51:21
URL: http://isabellhietaharju.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag gilalr bilderna i er Header, Ser lyxiga ut =D

2008-11-20 @ 14:03:32
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0